duminică, 24 februarie 2008

>>>PROTEST<<<

“Prinţeso prin câte paturi vei mai căuta iubirea ?“ Nu mă vezi aici ? Sunt eu gen, ur best friend. Să ştii că m-ai supărat, păsărico. Şi ŞTII cu ce. În ultimul tău post, numit « Timp ?» ( http://ghemotocdeenergiecustropidenebunie.blogspot.com/ ) ai facut un sondaj de opinie, în care eu şi Miruna Coco-Fifi, am fost poziţionate necorespunzător. Eu pe locul al 6lea si Miruna pe locul al 10lea din 11. Not fair, aş spune. Am încercat în multe feluri să te facem să ne dai locul bine meritat în acel clasament, dar nimic nu a funcţionat gen, astfel încât un protest a rămas ultima opţiune. Post ANTI BLOGUL LUI RUXI aka ilovemamaliga. Alte variante de protest ar fi fost să mă leg de un copac, să fac greva foamei, să mă sui pe un bloc şi să ameninţ că sar, să te şantajez că le spun tuturor secretul ăla mare al tau :> … dar am spus că această variantă este cea mai comoda şi uşoară. Dacă m-aş lega de un copac ar trebui să fac rost de o frânghie rezistentă. Mi-e lene să caut aşa ceva. Dacă aş fi făcut greva foamei… neah ! Dacă m-aş sui pe un bloc, oricum nu aş sări pentru că una peste alta într-un final mi s-ar rupe mie cotu’ de postu tău, şi poate m-aş dezechilibra şi aş cădea de pe bloc, Doamne Fereşte! Dacă te-aş şantaja, tot nu mi-ai schimba locaţia în clasament pentu că nu ai crede că zic ZA SICRIT, iar dacă l-aş zice, n-ai mai vorbi cu mine mult timp. Şi mi-ar fi dor totuşi de firea ta de păsărică secretoasă. Deci tot asta e cea mai bună variantă de protest.

Apropo, Oreste aici de faţă zice că e mişto ideea de a face un post anti blogul cuiva !

Eniuei, vreau ca toata lumea să ştie că eşti o păsărică rea. Bine că e RADU primul în clasament. Şi până la mine sunt unele persoane care şi merită sa fie poziţionate acolo. Mai ales că cine este acea EA care spui tu că este o « o interminabilă şi inegalabilă sursă de inspiraţie » ? Bănuiesc că această domnişoară deosebită îşi merită un loc mai pe la începutul clasamentului, nu? Măcar pentu că ţi-a dat ideea de a face sondaj. Aş vrea să îţi revizuieşti atitudinea de păsărică de noapte şi să ne dai mie şi lui Miruna ( http://antighemotoculuruxi.blogspot.com/ ) locul bine meritat în clasament.

Din acest moment aştept toate criticile tale, Ruxi. Chiar te rog să laşi un comment să obioectezi, dacă ai ce!



Ada.

4 comentarii:

Anonim spunea...

frate esti dezaxata psihic ! :))
Dar tot Te iubesc. truly madly deeply.
si nu iti schimb pozitia:))
si nu e niciun clasament.
pa si pusi !
>:D<

Anonim spunea...

DEEECI.....eu sunt complet de acord cu Ada!
Din pacate mi-am sters blogul anti blogul lu ruxi dar el va ramane o amintire vie in inimile noastre. Ruxi eu zic sa iti revizuiesti comportamentul,clasamentul si restul chestiilor terminate in -amentul si sa faci ceva! Cat mai repede!

P.S.: DA! lu Ada ii dau comment! acum mai mult ca niciodata tie nu o sa-ti dau

didi13 spunea...

miruna multumesc pt sustinere in aceasta seara deosebita in care am castigat la conquiztador.
>:D<

didi13 spunea...

nu mai exista blogul mirunei anti blogul lu ruxi:D

bububu

Shelfari: Book reviews on your book blog
Powered By Blogger