miercuri, 13 februarie 2008

Un idiot minunat.

Te urasc pentru ce mi-ai facut. Te iubesc pentru ce m-ai facut sa devin.

Te iubesc pentru clipele petrecute alaturi de tine. Te urasc pentru ca nu ai fost sincer.

Te iubesc pentru fiecare atingere, fiecare sarut, fiecare imbratisare.

Te urasc pentru ca nu ai fost sincer.

Te iubesc pentru cum te-ai purtat cu mine atata timp. Te urasc pentru cum ai fost in final.

Te iubesc pentru fiecare telefon pe care mi l-ai dat, te iubesc pentru fiecare vers pe care mi l-ai cantat, te iubesc pentru fiecare sfat pe care mi l-ai dat. Te urasc pentru ce-mi faci acum.

Te iubesc pentru ce mi-ai aratat. Te urasc pentru ca s-a terminat.

Te iubesc pentru ca nu pot sa opresc asta. Te urasc pentru ca s-a terminat.

Te iubesc pentru ca nu pot sa opresc asta. Te urasc pentru ca esti un idiot.

Te iubesc pentru ca stii ca despre tine vorbesc aici. Te urasc pentru ca te iubesc.

3 comentarii:

Anonim spunea...

and here i am comentandu-ti din nou your latest piece of work :D

bah spontan ne-spontan, mie imi place sfarsitu.

cam dramatic asa.. dar avand in vedere circumstantele in care hmm.
ma rog, marfa, pi :D

Irina-Alina spunea...

Suntem cu totii niste persoane afective. Deeh ce sa faci

didi13 spunea...

bleach! naspa de noi... :(

bububu

Shelfari: Book reviews on your book blog
Powered By Blogger