duminică, 17 februarie 2008

Marturisire...

Dragi cititori,

Tin sa imi cer scuze fata de toti locatariii de pe strada mea, deoarece ma tem ca din vina mea s-a petrecut un mic incident. Duminica, 17 februarie a.c., aproximativ orele 00:35 s-a oprit curentul pe strada. Acela a fost un moment deosebit din viata mea, intrucat eu am oprit curentul cu puterile mele supranaturale descoperite in exact acel moment.
Am sa intru putin in detalii, pentru a-i lamuri pe cei cativa oameni care citesc aceasta marturisire. Stateam complet relaxata in patul din camera mea, vizionand un film la calculator. Am inchis ochii pentru a-i odihni si mi-am imaginat ca se opreste curentul, iar ca in cazul in care s-ar opri, eu m-as culca in sfarsit inainte de ora 2, intrucat nu am prea reusit acest lucru in ultimele doua saptamani. Nu au trecut mai mult de 5 secunde de la acest gand, iar atentia mi-a fost atrasa brusc de monitorul calculatorului care s-a facut negru, anuland orice sursa de lumina din camera.
Intreaga poveste reprezinta un soc si pentru mine, deoarece nu duceam cunostiinta de aceste puteri speciale pe care aparent le am.
Ma simt vinovata si as vrea sa imi cer scuze fata de toti oamenii care au ramas fara curent la aproximativa ora 00:35 si desi nu stiu cum sa aduc curentul inapoi, promit sa invat sa imi controlez puterile paranormale mai bine!

ADA.


Cateva note personale:
Tin sa ii multumesc pe aceasta cale fratelui meu, Oreste, care m-a linistit dupa acest soc pe care l-am indurat si care mi-a dat cateva sfaturi despre ce ar trebui sa fac mai departe, cel mai important fiind sa imi exersez puterile in continuare.
PS. Toate evenimentele relatate mai sus CHIAR S-AU INTAMPLAT!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

yeah matilda, practice makes perfect !
:))

didi13 spunea...

ştiu, pătlăgică.

bububu

Shelfari: Book reviews on your book blog
Powered By Blogger