miercuri, 13 februarie 2008

Fericire.......

Simt ca familia mea traieste!

Gandeste-te. Cand ai fost ultima data cu adevarat fericit? Ce te-a facut asa fericit? Cum ti-ai exprimat fericirea? Ai tipat? Ai sarit in sus "ca un iepure cu artificii in fund"(@copyright.punct.by.ruxi.peace.nigga.)? Ai cantat toata ziua de fericire? Poate o simpla zi inceputa cu trezitul la ora 8:00 si mersul la voluntariat sa devina o zi atat de ultra-mega-super? Eu am fost fericita azi…

Am fost fericita sa rad cu EA cu atata pofta in 135 pe drum spre scoala.

Am fost fericita sa vad ca iese soarele, prietenul meu soarele, care m-a atras afara din scoala, cat mai departe de ea, in locuri unde mi s-ar fi putut arata si mi-ar fi putut mangaia fata si toate suprafetele de piele vizibile.

M-am simtit prea bine sa stau pe banca la soare la Cartof si sa savurez o tigara alaturi de EA, care este o persoana apropiata. Nu cred ca am mai fumat o tigara cu atata pofta si sa fiu atat de fericita niciodata in cariera mea de nefumatoare.

Am fost fericita sa fac atatea poze, fara sa ma gandesc ca poate ies si eu normal in vreuna, ca apoi sa ajung la concluzia ca o sa am un nou album numai cu poze de suflet.

Am fost fericita sa ma plimb prin librarii cu EA si sa ne uitam dupa carti. ("Unde esti?" de Marc Levy merita citita).

Am fost fericita sa stau la SpringTime cu EA si sa depanam amintiri, sa discutam chestiuni care conteaza pentru noi, in timp ce mancam cate un Hamburger de vita cu ketchup dulce, caruia ii pierdusem bonul la toaleta.

Am fost fericita sa vad cum ne stoarcem de ultimii bani marunti pe care ii aveam la noi ca sa luam o sticla de Cola de 1litru.

Am fost fericita sa intru in Base si sa il intreb pe tipu de acolo daca le pot folosi toaleta in regim urgent. (Ce tari erau shuzii aia maro la 1 mil 700…)

Am fost fericita sa intru in atatea magazine cu EA si sa ne uitam la toate prostiile pe care le vedeam, inclusiv blugii aia aurii oribili si cocalaristici de la Kenvelo.

Am fost fericita sa pot spune toate chestiile cretine care imi veneau in minte fara sa imi spuna cineva cat de cretina sunt (Pasa nu prea face asta), mai ales faza cu

-Mananca !

-Nu vreau !

mai bine nu continui :P

si faza cu

-Acum simt ca-mi traieste familia!

Am fost fericita sa alerg pe intuneric tot drumul din statia de troleu pana acasa. (Nu m-am simtit chiar libera ca si cand as inota intr-o balta, dar… pe acolo pe undeva :D )

Am fost fericita sa ajung acasa moarta de foame, de sete, de frig si de oboseala dupa o zi misto.

Sunt fericita ca am fost fericita intr-o zi in care, teoretic, nu s-a intamplat nimic special, si sunt fericita ca asta e un post pe care poate sa il citeasca si mama si sa fie fericita pentru fericirea mea.


(Lou Reed-Perfect day)
Oh, it's such a perfect day
I'm glad I spent it with you
Oh, such a perfect day
You just keep me hanging on
you just keep me hanging on

6 comentarii:

Anonim spunea...

hai ca iti zic maine pe cale bucala.

Anonim spunea...

si vezi ca e IEPURAS cu artificii in fund 8-)

didi13 spunea...

scuze:D nu l`am diminutivat :p
eh lasa`l asa acum, am introdus o doza de originalitate in expresie (cam 0,01%) =))wov pasa:D

Anonim spunea...

chiar a fost o zi frumoasa atunci, uitasem de ea.

didi13 spunea...

bine.

oricum a trecut, macar postul a ramas cat de cat frumos. doar chestiile scrise ne mai amintesc unele intamplari.

Anonim spunea...

soro m-a bufnit un ras de zici ce-i aia sa moara fapta :D
da, misto zi :P

bububu

Shelfari: Book reviews on your book blog
Powered By Blogger