miercuri, 11 martie 2009

Somn

Doamne apără şi păzeşte!

Este ora 2 fără 3 minute noaptea şi mor de somn. Şi nu mai am reacţii. Aţipesc aici şi mă trezesc vorbind cu oameni despre chestii ciudate.

Cel mai frumos dintre pământeni! Îmi dai o poză cu Holger ca să-l pun la saşi în proiect? Pare un băiat simplu. Doamneee ce noapte! Dacă spui tu. Doamne fereşte nuu! Ce status gay ai. Împuşcă-mă. Dar ştii ce-i păcat? Am primit o invitaţie oficială la munte de la maiu paiu! Nici nu răspunde acum! Ştii când l-am bătut pe Alex pentru una? L-am văzut acolo într-o poză. Chiştoace ce ai fumat. Ia ghici cine o vrut să mă bată astă vară. DA ÎNŢELEG ŞI EU TREC PRIN ACELAŞI LUCRU! VREAU ŢIGARE DE TRACTORIST FEMELĂ ACUM! Şi a doua zi mi-a părut rău. Şi mi-am cerut scuze. Aha. PLECI? ŞI EU CU CINE MAI RÂD? Păi zi, ne împăcăm? Vorbeam de teoria relativităţii împăcării mele cu tine. Ah, aşa e, am prins trecerea. Păi abureşte-mă, poate mă împac cu tine. Tu scrie, că eu citesc. Îmi pare rău că evadează din mine cascada de cuvinte, dar aţipesc aici, şi mă trezesc vorbind. Ce dracu tot zic aici, sper că are logică, dacă nu, e de la somn. Mai trăim? Ştiu, i-am zis "trebuia să te bat pe tine". Parcă nu mai fumai. Păi eşti sălbatic şi fioros. Mă pregăteam să zic că astea nu sunt replici de agăţat. Te înţeleg, aşa e când nu mai ai ... Ce te doare? În cot. Acum să nu te superi că te ţin de vorbă dar n-am voie să mă culc şi pic aici. Stai calmă. Şi sunt foarte calmă, nu am mai fost aşa calmă de o săptămână. Tu calmă? Nu sunt calmă de obicei? Sunt îndrăgostită momentan. De mine? Nu, de cel mai frumos dintre pământeni. Am prea multe figuri de stil în vorbire la ora asta, e de la somn. Dar zi sincer, ai mai vrea să fii cu mine? Păi nu ştiu dacă se pune problema de "să mai fiu cu tine" pentru că nu s-a pus niciodată problema de o relaţie în adevăratul sens al cuvântului. Hai adu aminte de război. Sincer tu ceri cam mult de la un copil. Degeaba e adult cu minte de copil. Bravo, eşti fată deşteaptă. Cât mai are? Eu sunt la 17 cu pozele. 28. Mă duc la somn, te părăsesc. Am căzut în urzici atunci. Dimineaţa au fugit ţăranii după noi să ne bată. La 2 dimineaţa făceam baie gol în butoiul cu apă. Oamenii normali beau, dansează la petreceri. "Dar ea nu ştie că prietena ei cea mai bună o luat-o la bot la mine în balcon". Îţi recomand să încerci. Erau clocite. Crezi că mai are cu ce? Cine mă vrea, mă place aşa. Nu cred că trebuia să vorbesc cu tine. Nu, nu cred că trebuia. Dar să vezi ce nas am! Mă bucur pentru viaţa ta sentimentală. Ce faci, iubire? Respir de fericire. Măgar? Adică măgar? În The West? Da, mi-am luat măgar de câteva zile. Te iubesc. Ce drăguţ. Ne împăcăm? Abia aşteptam să mă întrebi. Deci? Nu. Vorbim când o să ne vedem. N-am credit. Nu s-ar zice că mă iubeşti. Hai mă că eşti de treabă. Ai ieşit, te-am spionaaaat TANANANAANA!!! Eşti bine sănătoasă? Ăla e genunchiul tău? Mi-a părut bine să te văd cu bentiţă şi cu păr. Te sinucizi? Dar răspunde-mi acum serios la întrebare, cum susţineai că poţi vorbi. Sau mă gândesc eu la ceva. Plec în Sibiu imediat. Mă pupi. Cum ar fi love hate fuck. Eşti bine dispusă? Hai să ne uităm la un film, îmi plac filmele, dar numai să mă laşi să mă uit şi eu! De la 14 ani sunt îndrăgostit de Hammerfall şi nu mi-a trecut încă. Se înfrumuseţează lumea pe aici. De ce ai semn, ţi-ai băgat silicoane? Ţi-ai pierdut ursuleţul de pluş? 057-062 pe astea le am. Aceste minorităţi şi-au lăsat implicit amprenta asupra diversităţii culturale din România şi deci şi a minorităţilor culturale. "Îmi pare rău dacă te-am supărat. Nu vreau să ne mai certăm niciodată." Încă răsună acolo înauntru.

Noapte bună!

3 comentarii:

Anonim spunea...

statusu tau chiar era gay

didi13 spunea...

ten mortii tei

didi13 spunea...

stii melodia aia de la parazitii gen cheia de sub pres astea.

"dar te iubesc."
"sa-mi sugi pla daten mortii tai."

scuze irelevant. nu era gay :( era antimio.

bububu

Shelfari: Book reviews on your book blog
Powered By Blogger