joi, 19 martie 2009

nouăşpe a treia 2009

Urăsc ziua de azi! De ce? AŞA. Pentru că aşa vreau eu, pentru că pot, pentru că deşi ziua de ieri a fost mai naşpa, ziua de azi reprezintă ceva mai naşpa. Astăzi nu mai este un nou început, este doar o continuare a noului început care a fost acum ceva timp. La fel cum şi acum trei zile putea să fie tot un nou început, dar a fost tot continuarea aceluiaşi început de acum ceva timp. La fel cum acum mult timp trebuia să pun un punct maaaare maaaare şi negru, şi să adaug eu un nou început, un nou alineat în naraţiunea vieţii mele. Dar nu am făcut asta. De ce aş fi făcut-o dacă ea nu era aici să îmi ghicească în cărţi, să îmi spună ce urma să se întâmple si ce trebuia făcut dacă se întâmpla? Momentan vigilenţa mea atinge cote maxime, iar asta nu e bine pentru nimeni. Iar ringul de luptă mă aşteaptă. Nu mă voi lăsa aşteptată. Printre altele, ai grijă!

Niciun comentariu:

bububu

Shelfari: Book reviews on your book blog
Powered By Blogger