luni, 9 martie 2009

Disperare

Stimata domnişoară, fă-o pe mămica ta să nu mai stea atâta la telefon, în mama mă-sii de treabă. Nu cred că are ceva aşa de important de discutat încât să ia foc dacă nu dezbate. Mai exact, nu ca mine. E 16:46 şi tot încerc să sun de la 16:20. Şi încep să intru aici în stări dubioase, am o mică explozie emoţională. Curând voi începe să îmi folosesc pereţii aşa cum îi foloseam acum 16 ani (când nu cunoşteam adevăratul lor folos) gen să mă lovesc de ei. Este doar o chestiune de timp. Am mai încercat să telefonez o dată. Tot ocupat. Să ştii că dacă aflu că tu erai la telefon, conversându-te relaxată cu altcineva, iese urât. Ar trebui să îţi fie frică. Mie mi-ar fi frică de mine în locul tău. Gata, s-a facut 16:49. Deja exagerează doamna Rodica. ok?

FRATE VIN ŞI VĂ TAI FIRU CU TOPORU

VĂ DAU FOC LA CASĂ

HAI FRATEEEEEEEEE AM CEVA IMPORTANT DE DISCUTAT


Sunt curioasă când o să se lase maică-ta de acest sport nesănătos, vorbitul la telefon. Probabil când o să trăieşti şi tu pe planeta asta, adică NICIODATĂ.

Încă nu eşti conştientă de gravitatea situaţiei.

Mai sun o dată. L-am pus pe spicher. Acum îl aud tare tare cum sună ocupat. E mai bine şi mai clar ca înainte.

Sunt nemulţumită de comportamentul tău. Pe lângă că te caută omul cu zilele şi nu dă de tine, atunci când întâmplător ajungi pe acasă, stă doamna Rodica la telefon. Impune şi tu puţină autoritate. Nu se mai poate aşa.

OK, e deja 17:02. Simt cum îmi pulsează o venă în gât.

Ţi-am zis că nu trebuia să vă luaţi fix mobil. Daca aveaţi telefon cu fir, nu stătea maică-ta atâta la el. Mai amorţea şi ea, se mai plictisea. Dar NUUUU, nimeni nu mă ascultă, vă trebuie voua fix mobil. Am făcut un studiu, când aveam fix cu fir venea factura mai mică. Apoi s-a semi dublat/triplat. Dar totul este sub control, avem abonament special şi vorbim nelimitat.

Aş vorbi şi cu tine nelimitat. Toată viaţa aş sta cu tine la telefon. Asta dacă nu l-ar monopoliza doamna Rodica.

17:06 - Sper totuşi că nu eşti tu la telefon. Aş fi foarte rănită. Dar ce mă mir, din nou sună ocupat!

Sper că ai observat că am încercat să tratez situaţia cu calm. Dar deja nu se mai poate, trebuie să punem ordine in vieţile noastre şi în program. Dacă ai zis să sun pe fix la 16:20, atunci la 16:20 sa fie! Faci ce faci, şi la 16:20 vorbeşti cu mine. Ei dracie cu capac!

Nu-i nicio problemă, deja se face o ora de când încerc să sun. Să vezi ce o să mă piş pe mine de râs când o să vă vina factura. Ah, sau aveţi abonament ca al meu? Aoleo, ce vorbesc, nu aţi plătit fixul şi vi l-au suspendat. NA, AŞA VĂ TREBUIE!

Hai că m-am plictisit, încerc şi mâine.

Niciun comentariu:

bububu

Shelfari: Book reviews on your book blog
Powered By Blogger