miercuri, 20 februarie 2013

52



Cand esti mic, nu ai voie sa faci multe chestii. Partea fun in toata treaba asta, e sa reusesti sa le faci, cu sau fara a fi prins dupa. Am mai fost si prinsa, am mai si reusit sa scap cu ele. Dar de cele mai multe ori, cand nu am fost prinsa, le-am marturisit ani mai tarziu, pentru ca e fun.
Mi-e dor sa intru pe usa si sa ies pe geam noaptea. Mi-e dor sa merg la furat de pere, ca mere am si eu. Mi-e dor sa dorm la x si x sa doarma la mine, in speranta ca parintii nostri nu vor vorbi niciodata despre asta. Mi-e dor sa dau foc la chestii in beci. Mi-e dor sa beau o bere in plus si sa ma gasesti  sus pe mese. Mi-e dor sa fac ceva rau si sa dau vina pe altcineva.  Mi-e dor de multe chestii, pe care din pacate nu mai e nevoie sa le fac.
In alta ordine de idei, I don't need to be saved. Nu vreau sa fiu inteleasa gresit. Cred ca ma descurc destul de decent cu treaba asta. Eu le fac, eu le dreg, ma mai depasesc, le mai depasesc eu pe ele. Daca nu merge, run away if we must.

2 comentarii:

alicetaylor spunea...

I am very happy to read this. Appreciate your sharing

www.happywheelsy8.com/

Sophie Grace spunea...

I feel it interesting, your post gave me a new perspective! I have read many other articles about the same topic, but your article convinced me! I hope you continue to have high quality articles like this to share with everyone! picbear

bububu

Shelfari: Book reviews on your book blog
Powered By Blogger