duminică, 5 aprilie 2009

Şapte zile de opt ori.

Duminicaaaa! Atârnăm ghiozdanul în cui.

Azi am cunoscut-o pe domnişoara Ana Maria de la trupa Demmo. Ei cântau melodia aia cu "Şapte zile de opt ori" care era pe Atomic. Aşa, revenind... Trebuia notat momentul. Are o maşină drăguţă. Dacă am grijă pe unde umblu, poate dau şi de personalităţi mai mari. Eh, pana mea, e ok. Măcar a fost soare.

În alta ordine de idei, nu vreau un porc. Dacă aş vrea un porc, aş ştii de unde să îl iau. La târg, la ţară la vreun ţăran, ceva. Dar aşa o combinaţie, nici porc nici om, este total inutil. Prefer ceva mai constructiv. În fine, irelevant.

Am să îmi mut dosul în pat şi am să dorm. Prefer să mă scol mâine dimineaţă la timp. Nu am sa reuşesc oricum, punem pariu?

Niciun comentariu:

bububu

Shelfari: Book reviews on your book blog
Powered By Blogger