duminică, 8 februarie 2009

banc

Cica era un cioban pe marginea unui drum si se opreste o masina buna langa el, dar buna nu asa, si din masina se da una jos, si aia buna a dracu. Si dupa ea se da unu si scoate o pula si o fute pe asta de o ia dracu. Tipa baga viol si il pune pe cioban ca martor. Ca sa vada judecatorul ce are ciobanu in cap il ia la el in birou si il intreaba cum s-a intamplat violu.
Judecatorul:
-No zi ciobane cum sa intamplat.
Ciobanu zice:
- No domnu' judecator cum stateam eu cu turma mea de oi acolo pe marginea drumului vine o masina buna, da' buna ma, si din ea se da jos una buna da' ce buna a dracu de buna, si dupa ea se da jos unu. Si scoate o pula si o fute pe asta de o ia dracu.
Judecatorul:
- Ciobane asa o fi, dar in loc de "pula" zici ca scoate un "penis" si in locde "futut" zici ca "a violat-o", da?
Ajunge ciobanul in sala de judecata si il intreaba avocatul:
- No zi ciobane cum o fost?
Ciobanul:
- Da' cum stateam eu cu turma mea de oi pe marginea drumului vine o masina buna rau ma, si din ea se da jos una buna cu draci, si dupa ea se da unu jos si scoate un penis cat o pula de mare si o violeaza pe asta dar eu jur ca o fututo!


ps. mersi de banc. l-am auzit prima data in clasa a 6a si il uitasem. ma bucur ca mi-ai amintit de el.

Niciun comentariu:

bububu

Shelfari: Book reviews on your book blog
Powered By Blogger