duminică, 8 februarie 2009

aminteste-ti mah.

Promite-mi ca la vara ne distram. Desi te-ai saturat, chiar esti unul dintre cei mai buni prieteni ai mei. Desi eu vorbesc mult despre toate cacaturile pe care le fac, si tu mai putin (oricum mai putin ca mine), si eu melitzez o gramada si tu nu, promite-mi ca esti prietenul meu. Daca poti face asta acum. Daca nu, nu. Inteleg orice ai zice.
Habar n-am ce se intampla cu mine, dar stiu ca tu chiar ai fost mai mereu alaturi de mine si m-ai ajutat mai mult decat eu pe tine. De fapt, daca stau sa ma gandesc, nici nu stiu cat de mult te-am ajutat eu pe tine.
Si am fost de multe ori vaca, si chiar imi pare rau. Si poate ca nu mi-am apreciat intotdeauna prietenii si mereu am avut o persoana cu care sa vorbesc, dar realizarile mele actuale imi spun ca pot sa imi numar prietenii pe degetele de la o mana si tu esti un deget printre ele.
Si nu stiu daca acum ranjesti pt ceea ce scriu eu, sau din alte motive, dar eu chiar te iubesc fraiere! Si vreau sa imi cer scuze pentru toate momentele de vacarie pe care le-am avut.

Simti ce scriu eu aici? Ajunge la corazon?

[Chiar am primit un raspuns la aceasta intrebare.]

(O bucata de conversatie)

Niciun comentariu:

bububu

Shelfari: Book reviews on your book blog
Powered By Blogger