sâmbătă, 11 septembrie 2010

Does it hurt?


Aş spune multe. Mult prea multe. Dar nu contează. Pentru că nu are sens, pentru că mi-e lene, şi pentru că am obosit. Pentru că e târziu oricum. Pentru că aş minţi dacă aş zice că mint.
Oamenii sunt cele mai insensibile fiinţe, şi totuşi cu cele mai multe pretenţii la sensibilitate.

E ca şi cum te-aş minţi că am dansat la doi noaptea în mijlocul străzii pe cea mai drăguţă melodie. Şi tu te laşi convins.
Ca şi cum aş alerga pe mijlocul străzii doar pentru că vreau să alerg.
E ca şi cum ţi-as spune ce mult îmi place cămaşa aia care arată ca un căcat.
Ca şi cum m-aş da bine pe lângă tine, când tot ce vreau e să pierd timpul şi să pară că îmi pasă.

Şi cum mai e? Îţi merge bine? E în regulă să te enervezi. Ştiu.

You shout cause you're just as far in as you'll ever be out.
Maybe someday I will see you again, and you'll look me in my eyes and call me your friend...

Un comentariu:

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

bububu

Shelfari: Book reviews on your book blog
Powered By Blogger