duminică, 13 septembrie 2009

Ultima zi de vacanţă

Welcome to my world, Involve yourself within my dream.

Gata copilaşi, s-a terminat vacanţa, mergeţi la şcoală, fiţi cuminţi, luaţi notiţe, lecţii, note, manuale, caiete, pix, stilou, rezerve de cerneală, pic şi tot ce mai trebuie. Ah, şi nu chiuliţi. Că ştim noi unde vă duceţi voi, şmecheraşilor. Ştim de unde să vă culegem! Mwhahaha.


Ultima zi de vacanţă. Frumos. Nu mă înţelegeţi greşit, nu e frumos că e ultima zi. Dar a fost o zi frumoasă, mulţumesc tuturor celor care mi-au umplut ziua de surprize şi m-au făcut să uit că de mâine încep şcoala iar. Mai greu ca până acum, mai puţin timp liber la dispoziţie, dar este ultimul pas. Ultimul meu pas. Vreau pumni, mânuţe, pălmuţe, încurajări. Mulţumesc anticipat.

----------------------------------------------------

Respiraţie, suspine, transpiraţie, apă, şerveţele umede, mult galben, miros de odorizant pe şosete, o atingere, o îmbrăţişare, hohote de râs, plimbări, afecţiune, ţigări, brichete, discuţii, tricouri, lacrimi, telefoane, spor, scrumiere, cioburi, tăieturi, sânge, dureri, minciuni, pisici, câini, salutări, aparenţe, insulte, morală, zile pline, intersecţii, SCANDAL, fotografii, grijă, siguranţă, oferte, cântece, dor, sinceritate, pileală, surprize, anticipări, cuşca lu căţel, fefeşori, copaci, ecosistem, sate, tocuri, picioare pe geam, pervazul genial de pe Wendlerstrasse, multe multe glume.

VERIFICĂ! AM ZIS!

Şi... eu la ce facultate mă duc?

Niciun comentariu:

bububu

Shelfari: Book reviews on your book blog
Powered By Blogger