luni, 6 octombrie 2008

Spune-mi...

Spune-mi cine sunt si ce caut aici.


Da-mi un bol de cereale cu lapte. Dar sa fie cereale de alea bune, stii tu, cu scortisoara. Fa-mi cadou un bilet la un concert tare, am chef sa merg cu tine undeva sambata seara. Fa-mi de asemenea un masaj, dar sa fie asa cum imi place mie. Spune-mi un film dragut la care m-as putea uita mai pe seara pentru ca ma plictisesc. Aprinde o lumanare la biserica pentru mine. Ai grija de mine si spune-mi cand gresesc, stii ca imi pasa de parerea ta. Hai sa facem intr-un fel sa ne apropiem mai mult, sa fie mai frumos pentru amandoi. Du-ma in parc intr-o zi cu soare; uita-te la meteo si pandeste tu ziua, mi-ar placea sa fie soare si cald. Fa-mi cadouri dragute in fiecare an de ziua mea. Vreau sa iti fac cate o surpriza in fiecare zi, pentru ca meriti. Daca simti ca merit, fa-mi si tu mie. Da-mi mesaj in fiecare dimineata ca sa ma trezesc cu zambetul pe buze. Daca nu ai credit, ma multumesc si cu un bip. Voi zambi. Spune-mi iar cat de mult te binedispune melodia care ne aminteste de noi doi. Hai sa citim impreuna primele noastre conversatii pe mess, aminteste-ti cat de dragute erau. Spune-mi ca totul o sa fie bine cand lucrurile nu merg cum ar trebui; doar pe tine te cred cand zici asta. Ajuta-ma sa fac totul mai bine si sa fiu o persoana cat mai ok. Apoi ia-ma in brate si hai sa dormim. Mereu am vrut asta.



Spune-mi cine esti ca sa iti spun ce vreau de la tine.


Amin.

2 comentarii:

Anonim spunea...

hai sa mergem la un spectacol frumos la teatru, apoi sa savuram linistiti o sticla de vin intr-un parc intunecat, numai noi doi...

Unknown spunea...

I was looking for something like this…I found it quiet interesting, hopefully, you will keep posting such blogs….Keep sharing .

Scarymazegames.co
iogamez.com

bububu

Shelfari: Book reviews on your book blog
Powered By Blogger